Ide torka!!

 Sorry mina läsare, jag har haft ide torka på vad jag ska skriva om..
Mina dagar ser ungefär lika dana ut hela tiden, sjukskriven med order om att vila massor så inte förlossningen startar tidigare. Försöker hålla mig lugn, men ibland blir det sååå tråkigt.. 
 
Bebisen mår iaf bra i magen och växer som den ska. ny tid till Barnmorskan den 23e. Imorgon går jag in i vecka 34, nu börjar man bli lite nervös inför förlossningen men det ska bli sååå underbart att få se mitt lilla barn efter denna väntan. De är en efterlängtad bebis som många ser framemot att få träffa, lära känna & stötta i livet. De känns så underbart att ha dessa människor i närheten av oss! 
 
Idag blir de lite städning hemma tillsammans med pojkvännen, sen får vi se hur mycket energi det finns kvar. Kanske bara myser i soffan med glögg och lussebullar resten av dagen :)! 
 
Tipsa gärna i kommentarer vad ni vill veta, frågade stund kanske vore på sin plats? 
Var inte fega, ta för er! 
 
 
Allmänt | |
Upp