Hoppsan!

Sorry att jag inte skrivit på länge, har varit eller nej jag är sjukskriven pga kraftiga förvärkar & foglossningar..
 
Men jag kämpar på så gott jag kan med saker iaf, som de ser ut nu så ska jag börja jobba på 50% nästa vecka. Ska bli spännande att se hur de funkar, vore skönt om de gick så man fick träffa lite folk.
 
Förutom de så har jag fått besked att jag fått en 3a som jag sökt :). Super nöjd, inflyttning 1/2 & är beräknad den 5/2... Haha kan bli kaos, men tror jag löst de rätt bra med mina kära vänner. De kan ju vara så att lillen är född då, eller så ligger man på förlossningen samtidigt som dom bär möbler, haha! 
 
Har ni gjort något skoj sista tiden? Nu börjar jul närma sig och jag smög igång med lite julfix idag så man hinner när kroppen orkar.
 
Nu ska jag ordna lite mat :)! 
Allmänt | |
Upp