Komplikationer!

Usch sen jag kom hem från kryssningen har inte jag mått något vidare och jag har varit väldigt rädd att något är tokigt med bebisen. Så i tisdags krävde jag en kontroll på förlossningen pga så kraftiga sammandragningar att jag knappt orkade stå upp.
 
De kollade allt de kunde, fick se min lilla bebis igen på ett ultraljud. Hade även med mig sötnosen som inte sätt de tidigare, han fick chansen nu och de var en upplevelse kan jag säga. De kunde konstatera att bebisen mådde bra, den var inte påverkad av min smärta och livmodertappen såg bra ut MEN. Jag hade högt antal vita blodkropparn i urinet vilket tyder på infektion så vart antibiotika 5 dagar & stäng vila minst denna vecka. Kan säga att de varit såååå tråkigt att inte få jobba, inte vara aktiv, känt mig väldigt ensam. Jag är vann vid att jobba och ha saker att göra, men nu måste jag sakta ner och focusera på att hitta lugnet. 
 
De är 13 veckor kvar till BF och bebis får gärna stanna där inne den tiden, eller så mycket av den som möjligt iaf. De känns lite oroveckande om de skulle starta igång nu. Ber om ursäkt om mina uppdateringar inte blir så ofta, men gör jag inget så är de svårt att skriva något.
 
Ha de gott! 
Allmänt | |
Upp