Åkt berg&dalbana

De känns som mitt liv åkt berg&dalbana sista tiden, på både gott & ont. De har skett så mycket att jag knappt har hunnit med själv, men äntligen börjar balansen återfinnas.
 
Jag har börjat jobba igen & de känns underbart :). Jag & sötnosen har även hittat tillbaka till varandra igen, som många av er vet så var vi tillsammans förra året. Vi hade tyvärr för mycket i våra egna liv för att de skulle funka då, men vi har alltid hållt kvar kontakten. De känns helt underbart nu, vi kan prata om allt på ett djupare plan än någonsin. Han stöttar mig massor i graviditeten, finns där dag som natt. De går inte att beskriva min glädje!
 
Börjar inse att de växer ett liv i mig nu när magen växt massor, man känner rörelser & känner förändringarna i kroppen. De är en magisk känsla när man inser att man skapat ett litet liv. De ska bli så spännande att se vad jag har skapat, vad är de för en liten människa som lever där inne? Spänningen och längtan att få bli din mamma på riktigt växer varje dag :). Du kommer få så mycke kärlek, redan älskad!
 
Nu ska denna brud fara in på jobbet med ett leende, ha de toppen alla :) 
Allmänt | |
Upp