Kass uppdatering..

Sorry kära läsare att jag är så kass att uppdatera er, önskar någon kunde påminna mig. Haha!
 
Nehe här rinner veckorna på och en hel del är på gång. Min älskling har fått jobb, så alla tid på kvällarna spenderar vi tillsammans. Så glad för hans skull att de börjar öppna sig & han får känna sig behövd igen. Får tacka min mamma för detta jobb han fick, de var hon som tipsade dom om sötnosen.  Hoppas han blir förlängd efter vikariatet så de blir fast!
 
Utöver de så är jag i gravid vecka 26. Hade besök hos barnmorskan i fredags, fick höra dessa underbara hjärtljud 😍😊. De var underbart. Fick sen veta att mitt blodvärde är lågt så öka järn ytterligare, fick även lämna blod pga negativ blodgrupp. Fattade noll vad de innebär men tydligen viktigt att ha koll på för både min och bebisens hälsa. Hoppas de inte är något allvarligt, vart lite skrämd. Vet ni något om de så tipsa gärna.
 
Nu ska jag kila iväg och fixa lite inför Halloween festen på fredag! Ska försöka uppdatera lite mer.. 
Allmänt | |
Upp