Seg uppdatering - Sorry!

Denna vecka som har varit, har innehållt den värsta dagen i mitt liv. Jag fick i onsdags ta beslut om min älskade Diezel, vi kom till en återvändsgränd och jag beslutade att han fick somna in :(. Det var inte rätt att fortsätta hans lidande när vi inte visste varför han hade så ont, min älskade pälsboll har äntligen fått ro i kroppen och slipper dessa smärtor. Visst gör de ont i mig att våran tid tog slut, på tok för tidigt men det jag är glad för de 7åren vi har spenderat tillsammans. Han har varit ett stort stöd i mitt liv, gett mig många härliga skratt och tro de eller ej även något grått hårstå. Så som livet ska vara med en hund, man har både med och motgångar men alltid kämpat tillsammans.

Nu springer du på ängarna med Emmi igen utan smärta, du kommer alltid finnas i mitt hjärta och mina tankar. Matte älskar dig Diezel <3
...........................................................
 
Utöver de så har jag även blivit sjukskriven, för att jag ska kunna ladda batterierna lite. Har extremt svårt att sova och mår inte alls bra pga annat som skett, jag får ta en dag i taget. Jag ska ringa tillbaka till läkaren i början av veckan och se om jag blir fortsatt sjukskriven några dagar till. Nu ska jag se till att göra mig klar för att ta mig en promenad =) 
Allmänt | |
Upp