Går som på nålar!

Just nu går man bara på nålar & väntar på besked. Vi var in den 12e på vändningsförsök som tyvärr inte lyckades då jag tyckte de gjorde ont och avbröt, så nu väntar vi på tid till planeratsnitt. Vi hoppas innerligt att bebisen hinner vända sig innan snittet, för de är inget jag egentligen vill göra men bebisen ska ju ut oavsett. 
 
De känns lite skrämmande när man går här hemma och väntar, tänk om vattnet går innan de datumet? Känns inte riktigt som att jag är redo för förlossning ännu, de ska ju inte ske fören den 5/2 egentligen. Hmm, många tankar & funderingar är de just nu. Kroppen har dessutom börjar meddela att den inte gillar dett längre, har konstans svullna fötter & öm plus att höften bråkar lite grann. Men till alla som undrar så NJUTER jag, de växer en liten människa i min kropp som jag snart får träffa, någon som ligger där inne och bråkar lite med mig mellan varven. De viktigaste för mig är att bebisen är frisk & att vi får en mysig start tillsammans.
 
 
Under tiden väntan på bebisen & även en flytt så har jag börjar pyssla mer och mer med örhängen & armband. De kommer nya ideer hela tiden. Skapade en sida på Facebook (Jessicas pyssel) för att kunna förmedla mina smycken, har även lagt upp en hel del bilder på min instagram (chuckyetuna). De kommer troligtvis växa en hel del på den sidan inomkort =). Har ni några ideer inom smycken man kan tillverka själv får ni gärna tipsa =). 
 
Ska försöka få in någon bild här så ni ser vad jag sysslar med!
 
Allmänt | Bebis, Flytt, Mamma, armband, döskalle, julkulor, smycken, smyckestillverkning, ängel, örhängen | |
Upp