Många funderingar kring att bli mamma

Inom kort kommer jag bli mamma till en liten som växer i min mage, vi får se om de blir ett planeratsnitt. Den lilla bebisen har bestämt sig för att inte ligga med huvudet neråt, så imorgon ska vi på lägesbedömning & prata om eventuellt vändningsförsök. Usch, mår illa av bara tanken! Jag vill inte genomgå ett vändningsförsök, helt inte ett snitt heller men de känns tryggare på något sätt. Jag har inte helt bestämt mig, men jag vet hur biverkningarna är när jag får bricanyl och de är ingen hitt. 
 
De snurrar en hel del och har gjort sen vi låg inne på förlossningen för stopp 28 - 30 December, de var en hemsk tid men jag hade mitt underbara stöd från min älskling. Han är en sån ängel mot mig, finns alltid där & tar alltid hand om mig. Detta tär på oss båda psykiskt just nu, men så länge vi har varandra så kommer vi klara de!
 
Förhoppningsvis får vi besked denna vecka även när flytten kan ske, skulle såååå gärna vilja ha flytten klar innan bebis födds så de är "boat" och fixat för hemkomsten. Lite små skrämmande att planera in allt, men ändå så underbart. Tänk er ett litet barn växer i min kropp :D! De känns så overkligt.. 
 
Nu ska jag ta mig en kopp te & klura ut hur jag ska sysselsätta mig idag utan för tunga aktiviteter. 
Glöm inte att kommentera :) 
Allmänt | Bebis, Flytt, Mamma | |
#1 - - Mamma :

Tänker på er och hoppas allt går bra ❤

Svar: Vi är otroligt glada att vi har dig <3
Jessica

Upp